You called, I can’t hear a thing.
I have got no service
in the club, you see, see
Wha-Wha-What did you say?
Oh, you’re breaking up on me
Sorry, I cannot hear you,
I’m kinda busy.
Lady Gaga
I bet you recognized the song from the title right?! 🙂
First patented in 1876 by Alexander Graham Bell and further developed by many others, the telephone was the first device in history that enabled people to talk directly with each other across large distances. Telephones rapidly became indispensable to businesses, government, and households, and are today some of the most widely used small appliances.
I know, nowadays having a phone is normal, but few years ago when I was a child they weren’t so common. Being able to talk with everyone at anytime and no matter where they’re..is so amazing. Don’t you think?
And hey, the telephon can be fashion too!!
Baciiii,
Armida
Scommetto che avevate già riconosciuto la canzone dal titolo giusto?! 🙂
brevettato per la prima volta nel 1876 da Alexander Graham Bell e ulteriormente sviluppato da altri, il telefono è stato il primo dispositivo della storia che ha permesso alle persone comunicare tra loro su grandi distanze. Il Telefono è rapidamente diventato indispensabile per le imprese, il governo, e le famiglie, e sono oggigiorno tra i più piccoli elettrodomestici utilizzati.
Lo so, al giorno d’oggi avere un telefono è normale, ma pochi anni fa, quando ero una bambina non erano così comuni. Essere in grado di parlare con tutti in qualsiasi momento e non importa dove siano.. è così sorprendente. Senplicemente fantastico! Non credete?
E poi, il telefono può essere cool!
Baciiii,
Armida
Hey, what about the Smartphone? Take a small look, until next post.
Ehi, che dire del Smartphone? Ecco un piccolo assaggio, fino al prossimo post.
fantastica foto! http://myheadisafashionjungle.wordpress.com/2014/01/03/buoni-propositi-2014/
🙂 Grazie, mi fa piacere che ti piaccia.
Ciaoo